Informasjon vedrørende behandling av byggesaker

Byggesaksbehandler i Marnardal kommune går ut i permisjon i november, og byggesaker vil fra 06.11.2018 bli behandlet av byggesaksavdelingen i Mandal kommune. Byggesøknader skal fremdeles sendes til servicekontoret i Marnardal. Enten på post til rådhuset, eller epost til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Byggesøknader kan også leveres fysisk på rådhuset, som tidligere. Søknadene vil deretter videreformidles til saksbehandlere i Mandal.

Ved behov for veiledning, eller om du har spørsmål vedrørende din byggesak, kontakt servicetorget i Mandal på telefonnr: 38 27 30 00. Åpningstider for publikum er hverdager fra kl 12.00 – 15.00. Du vil da bli satt i kontakt med en byggesaksbehandler.

Ønsker du å møte en saksbehandler, anbefales det å avtale møte på forhånd.